جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران به ریاست رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی استان و با حضور معاونین، روسا و مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سرپرست ادارهکل بهزیستی مازندران با بیان اولویتهای مدیریتی خود، بر حفظ کرامت انسانی، احترام به همکاران و اربابرجوع تاکید کرد.
رحمانی با اشاره به ضرورت حضور میدانی روسا در سطح شهرستانها، گفت: خدمترسانی واقعی زمانی محقق میشود که در کنار مردم و جامعه هدف باشیم و مسائل را از نزدیک بشنویم.
وی با تاکید بر اهمیت حقوق شهروندی افزود: پایبندی به حقوق شهروندی باید در تمام بخشهای بهزیستی نهادینه شود و این موضوع را بهعنوان یک اصل تغییرناپذیر دنبال خواهیم کرد.
رحمانی در ادامه شفافیت، پاسخگویی و چابکسازی ساختار اداره را از برنامههای اصلی خود برشمرد و گفت: با رویکردی نو و تعاملمحور تلاش میکنیم روندها سادهتر، خدمات سریعتر و اعتماد عمومی تقویت شود.
سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران بر اصول و ارزشهای کلیدی به عنوان محور اصلی فعالیتهای این مجموعه تاکید کرد.
وی قانونمداری را به عنوان سنگ بنای اداره امور و ارائه خدمات به جامعه هدف دانست و بر لزوم رعایت دقیق قوانین و مقررات در تمامی سطوح سازمانی تاکید کرد.
سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران، عدالت را نیز به عنوان چتری فراگیر بر تمامی اقدامات این نهاد انساندوستانه برشمرد و بر ضرورت توزیع عادلانه خدمات و امکانات در بین تمامی مددجویان در سراسر استان تأکید کرد.
رحمانی بر ایجاد و حفظ نظم و انضباط اداری به عنوان عاملی ضروری برای ارتقای بهرهوری و کیفیت خدمات تأکید نمود. وی خاطرنشان کرد که این اصل، بستر مناسبی برای تحقق اهداف عالیه سازمانی فراهم میآورد. همچنین، نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد مراکز تحت نظارت بهزیستی، از دیگر محورهای مهمی بود که سرپرست این اداره کل بر آن اصرار ورزید.
به گفته وی، نظارت مؤثر و ارزیابی مستمر، ضامن ارتقای کیفیت خدمات ارائهشده در این مراکز و تضمین کننده حقوق گروههای هدف عزیز است.
وی با بیان اینکه بهزیستی خانه امید جامعه هدف و همکاران است، افزود: بهزیستی مازندران، خانه همکاران است بنابراین روسای ادارات باید به درد ودل همکاران گوش کنند و در جهت رفع مشکلات آنان گام بردارند.












نظر شما